Strona

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Coś na dobry początek :)

Cześć wszystkim,
po wielu sugestiach dotyczących tego, abym umieszczała przepisy bezpośrednio pod zdjęciami na instagramie, stwierdziłam, że stworzę coś bardziej czytelnego i przejrzystego. No i jestem tutaj :)
Jest mi ogromnie miło, że moje śniadania spodobały się tak wielu osobom, daje mi to ogromną motywację aby trwać dalej w tym co robię. Dlaczego nie publikuję zdjęć obiadów i kolacji? Ponieważ nie jest to nic wymyślnego, to proste rzeczy - kurczak, makaron razowy, kasze, nabiał, pieczywo, warzywa. Przy śniadaniu można bardziej poszaleć, w końcu to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Większość moich śniadań jest na słodko bo należę do tej części osób, które nie mogą żyć bez słodkości :D ale staram się unikać słodyczy sklepowych i zastępować je czymś pożywniejszym. Oczywiście nie odrzucam ich całkowicie - ale spożywam rzadko :)
Jeśli chodzi o kaloryczność moich posiłków - nie liczę, szkoda czasu na liczenie każdej kalorii. Mam dość wysokie zapotrzebowanie energetyczne ze względu na dużą ilość ruchu więc jem większe porcje :)


Dziś na śniadanie wjechała Owsianka kokosowo-malinowa z bakaliami, pycha!



Składniki:
- 80g płatków owsianych górskich
- 1 szkl. mleka 0,5%
- 1 szkl. wody
- 3 łyżki płynnej części mleka kokosowego
- 0,5 łyżeczki stevii
- ok. 10dag malin
- bakalie

Wykonanie:
1. Do garnka wlewam wodę, mleko 0,5% i mleko kokosowe, zagotowuję.
2. Wsypuję płatki i gotuję na małym ogniu, aż napęcznieją. Jeżeli całość jest za gęsta dolewam jeszcze wody, jeśli za rzadka to odlewam trochę z garnka.
3. Dodaję stevię i 2/3 malin, gotuję jeszcze przez ok 5min.
4. Podaję z resztą malin i bakaliami (wiórki kokosowe, orzechy włoskie, orzeszki ziemne, żurawina, rodzynki, migdały całe i w płatkach). 
Smacznego! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz