Strona

środa, 12 sierpnia 2015

Motywacja

Dobry wieczór!
Tak jak nie raz już mówiłam, nigdy nie myślałam, że moje posiłki spotkają się z tak wieloma pozytywnymi komentarzami, jest mi bardzo miło z tego powodu i chciałabym wam bardzo podziękować, dajecie mega wsparcie :) To super uczucie móc dzielić się z wami moimi pomysłami, a dla niektórych być nawet inspiracją, mega! 
Pisząc posta,  na kolacje podjadam tosty pełnoziarniste z mozarellą i oregano, uwielbiam :D
Jutro wracam do pracy po krótkiej przerwie, za dwa dni święto, więc znów trochę odpoczynku. Uwielbiam lato, ale już nie mogę wytrzymać tych upałów :D!
Poniżej zostawiam wam przepis na dzisiejsze naleśniki :) jeśli chcecie, mogę przygotować post, w którym napiszę co zmieniłam w swoich nawykach żywieniowych, co odrzuciłam całkowicie, a na co sobie czasem pozwalam :) w każdym bądź razie codziennie staje sie lepsza wersja siebie dzięki zdrowszym czy mniej kalorycznym produktom spożywczym i większej ilości ruchu :)

Kakaowe naleśniki gryczane z mrożonym musem bananowym



Składniki (ok. 10 placuszków jak na zdjęciu):
- 1 jajko
- 1szkl. mąki gryczanej
- 0,5 szkl. mleka 1,5%
- 1 łyżka miodu
- 1 łyżeczka kakao
- 1 płaska łyżeczka stevii
- 0,5 szkl. wody gazowanej
- aromat waniliowy, cynamon

Wykonanie:
1. Do garnka wbijam jajko, wsypuję mąkę i mleko, łączę wszystko trzepaczką.
2. Dodaję miód, stevię aromat waniliowy, cynamon i wodę gazowaną, znów mieszam. Na końcu dodaję kakao.
3. Rozgrzewam teflonową patelnię, nacieram nasączonym tłuszczem ręcznikiem papierowym i wylewam masę do foremek silikonowych.
4. Smażę z jednej strony ok 2 min, przewracam na drugą stronę gdy u góry zaczynają pojawiać się pęcherzyki powietrza.

Mus bananowy:
Banana rozgnieść widelcem, dodać jogurt naturalny 0% wymieszać i włożyć na godzinę do zamrażarki. 

Naleśniki z mąki gryczanej mają nieco inny smak niż te zwykłe, dlatego najlepiej jeść je ze słodkimi owocami tj, banan, brzoskwinie, maliny, morele lubz dżemami, konfiturami :)
Mam nadzieję że wam posmakują :)

I na koniec poranne zabawy z plecionkami :)  ombre w wersji prostej ze zdjęcia z lokami :) podoba wam się wodospad? ja uwielbiam..
 




3 komentarze :

  1. Wspaniałe śniadanko i cudowne zdjęcia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... świetna sprawa! Na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić foremki na takie naleśniki ? :)

    OdpowiedzUsuń