Strona

czwartek, 13 sierpnia 2015

Owsianka na dwa sposoby

Hej wszystkim :)
Wróciłam z pracy i jestem padnięta, ale za to jak miło będzie się spało po takim ciężkim dniu. Rano na śniadanie ukochana owsianka, często do niej wracam, pamiętam jak na początku kiedy jadłam ją pierwszy raz myślałam "ludzie, jak wy możecie to jeść?!", a teraz nie mogę bez niej żyć :) kombinacji jest miliony, mega prosta i szybka w przygotowaniu, poniżej zobaczycie moje dwie ulubione wersje :)


Owsianka kawowa z dodatkiem gorzkiej czekolady 



Składniki:
- 80g płatków owsianych górskich
- 1 szkl. mleka 0,5%
-1 szkl. wody
- 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej / zbożowej
- 2 kostki czekolady gorzkiej 70%
- 1/3 łyżeczki stevii

Wykonanie:
1. Do garnka wlewam mleko i szklankę wody, zagotowuję.
2. Wsypuję płatki i gotuję aż napęcznieją, jeżeli całość jest za gęsta dolewam wody. 
3. Dodaję kawę, mieszam i następnie wrzucam dwie kostki czekolady, znów mieszam aby czekolada się rozpuściła. Dodaję stevię.
4. Najlepiej podawać z bakaliami tj. orzechy, płatki migdałów, wiórki kokosowe :)

Pudding owsiany z musem borówkowo-malinowym


































Składniki:
- 80g płatków owsianych górskich
- 1 szkl. mleka 0,5%
- 1 szkl. wody
- 1 łyżeczka budyniu waniliowego bez cukru
- 0,5 łyżeczki stevii

Wykonanie:
1. W garnku zagotowuję wodę z mlekiem, wsypuję płatki i gotuję aż napęcznieją.
2. Dodaję budyń i gotuję cały czas mieszając, na samym końcu dodaję stevię.
3. Podaję z musem borówkowo malinowym, który zrobiłam na dwóch łyżkach mleka kokosowego, następnie włożyłam na godzinę do lodówki. Chyba najszybsza i najpyszniejsza wersja!

Jak widzicie moje przepisy wcale nie są skomplikowane, wręcz przeciwnie - aż głupio nazywać to przepisem :D ale nie dbam o to, dla mnie najważniejsze jest żeby w efekcie  śniadanie było smaczne a przedewszystkim pełnowartościowe. Uciekam odpoczywać, dajcie znać czy wam posmakowało :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz