Strona

niedziela, 6 grudnia 2015

Mojemusli.pl | Reaktywacja bloga :)

Witam po dość długiej przerwie :) mam nadzieję, że uda mi się tutaj zaglądać częściej :)
Przychodzę do Was z postem, w którym chciałabym pokazać Wam mega opcję dla maniaków musli ;)



Strona www.mojemusli.pl to miejsce gdzie możemy stworzyć swoje własne musli wybierając z ponad 70 składników (!)  lub wybrać jedną z gotowych mieszanek :) Ja wybrałam dwie tuby - jedną skomponowałam sama, a druga to gotowa mieszanka o nazwie Fit 1 :)



Dodatkowym plusem jest to, że własną mieszankę możemy nazwać jak tylko chcemy! Oprócz tego system na bieżąco przy wyborze składników oblicza kaloryczność na 100g musli i cenę ostateczną :)


Na pewno często będzie gościć u mnie jako dodatek do Chia, koktajli, smoothie czy jako śniadanie samo w sobie :) Jak dla mnie - super! Polecam także jako prezent pod choinkę dla healthy freaków!




Co sądzicie? :) dajcie znać na Instagramie w komentarzach, chętnie poczytam!



1 komentarz :

  1. Smakowicie wygląda! Ostatnio pokochałam musli, szkoda tylko ze tak pozno..

    Zapraszam do siebie+ obserwuje
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń