Strona

czwartek, 5 maja 2016

Zero kalorii | Walden Farms part 1

No cześć! :)
Pojawiam się tu po dość długiej przerwie żeby podzielić się z Wami moją opinią na temat produktów Walden Farms. To pierwsza część postów z tej serii, napiszę Wam jakie są moje odczucia i które produkty polecam,a które nie :) dodatkowo ''słone" produkty oceniał mój chłopak, na słodkie niestety nie chciał się skusić :)

Na wstępie chciałam zaznaczyć, że nie są one bazą mojej diety, wykorzystuję je po prostu w momencie gdy nie chcę przekroczyć określonej liczby kcal w posiłkach , a brakuje mi czegoś co doda im smaku :) wtedy sięgam po buteleczkę/słoiczek Waldena i łyżka lub dwie ratuje sytuację :) ! Więc do rzeczy!


Masło orzechowe Cynamon & Rodzynki
Szczerze mówiąc, nie wiedziałam czego mam się spodziewać po maśle orzechowym 0kcal. Otworzyłam, powąchałam.. masakra. Pachnie okropnie, smakuje jeszcze gorzej. Myślałam, że jakoś zmogę smarując np. omlety, ale jednak nie dałam rady, najgorszy produkt z tych, które miałam okazję wypróbować :(
Moja ocena: 0/10

Marshmallow Dip (pianki cukrowe)
Tego byłam ciekawa ze względu na to, że nie potrafiłam sobie wyobrazić jak może smakować i jaką mieć konsystencję. Jednak tak jak w przypadku masła, smak w opór chemiczny i obrzydliwie słodki :( być może dodany do czegoś tam byłby zjadliwy ;)
Moja ocena: 2/10

Sos miodowo-musztardowy
Nienajgorszy, wyczuwam w nim posmak jajek (?) , coś jak płynny majonez :)  do sałatki zjadliwe :)
Moja ocena: 4/10
Ocena mojego M: 5.5/10


Sos tysiąca wysp
Jak dla mnie wporządeczku :) smakuje podobnie jak mega kaloryczne sosy do kanapek, które kiedyś uwielbiałam więc daje radę :)
Moja ocena: 7/10
Ocena mojego M: 7.5/10

Ketchup
Używam go do moich pudełkowych posiłków w towarzystwie makaronu, albo czasami do omleta na kolację czy fit pizzy :) jak dla mnie wporządku, smakuje jak tańsze sklepowe ketchupy, choć ma rzadką konsystencję :)
Moja ocena: 7.5/10

Syrop karmelowy
No kochani.. wkraczamy w niebezpieczny temat ;) jeśli ktoś ma słabość do karmelu to ten syrop może mu w chwilach słabości uratować cztery litery :)
słooodki, ale w kryzysowych sytuacjach - idealny! A do fit lodów, owsianki czy omletów - po prostu bajka :)
Moja ocena: 8/10

Galaretka malinowa
Hmm, galaretką bym tego nie nazwała choć na początku tak wygląda :)  smakuje jak malinowy dżemik więc wporządeczku, polecam! :)
Moja ocena: 8/10

Galaretka jabłkowa
Jeśli ktoś tak jak ja, ma słabość do mixu jabłko-cynamon to zamykać lodówkę na noc bo może się to skończyć pustym słoiczkiem! :D mega dobre, szczególnie do naleśników!
Moja ocena: 9/10

Syrop czekoladowy
Wiele osób się czepia, że nie dobre, że posmak taniej czekolady, ale czy można oczekiwać, że produkt mający zero kalorii będzie smakował jak czekolada z milki?! :P Pewnie narażę się wielu amatorom karmelowego, ale jak dla mnie ten jest jeszcze lepszy :)
Moja ocena: 9/10

Creamer do kawy Mocha
Do kawy nie zdążyłam użyć bo leję do omletów! :D dosłownie uwielbiam kakao,a to smakuje właśnie jak zimne kakao na mleku! Mój ulubieniec :)
Moja ocena: 10/10
Syrop do naleśników
A to.. to jest wogóle hit absolutny! Idealnie oszukany syrop klonowy zero kalorii, no po prostu u-wiel-biam! :) 
Moja ocena: 10/10

Podsumowując produkty, które mogę z czystym sumieniem polecić maniakom słodkości to Pancake Syrup, Mocha Creamer, Caramel Syrup, Chocolate Syrup i owocowe galaretki :)!

Mówiąc o rzeczach na słono: Ketchup, Thousand Island Dressing :)

Dajcie znać czy chcecie więcej takich postów a ja poświęcę swoje kubki smakowe i spróbuję innych produktów Walden Farms :) 
Do usłyszenia ! :)



6 komentarzy :

  1. Mam Caramel Syrup i również polecam :) dziś do naleśników idealnie się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ketchup dla mnie 0/10 z resztą się zgadzam w 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam ich jeszcze, ale myślę o zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam syrop czekoladowy, to moj przemistrz i schodzi mi butelka na tyg, szczegolnie do kaszki orkiszowej, smietankowy coffee creamer byl okropny - ale moze skuszę sie na mocche bo kakao tez kocham! Nie polecam majonezow , dip czekoladowy jest niezły - stosuje do omletow i jako nadzienie do fit babeczek. Syrop truskawkowy i jagodowy 5/10. Toffee jest ok do kawy. Walden to mistrz mojej kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam syrop czekoladowy od biedy można go użyć ale ja już wolę nie jeść wogole niż to świństwo i po tym syropie czuję się jakbym się nawachała kleju.... Sama chemia. Natomiast koleżanka miała to masło czekoladowe i mówi, że wogole niejadalna pasta do butówe. Jeżeli ktoś ma rozpieszczone podniebienie to bez szans.

    OdpowiedzUsuń